Астрахан аудан білім бөлімінің жанындағы ``Астрахан балалар бақшасы`` мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад «Алпамыс» села Астраханка при отделе образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Балабақшадағы ашық көрсетілімдерді сабақтарды және ойын әрекеттерін талдау

Жылдық жұмыс жоспарына сәйкес 12.02-19.02.2024 ж.аралығында "Алпамыс" балабақшасының мектепке дейінгі және мектепалды топтарында барлық білім беру салаларын іске асыру бойынша ОД және ойын қызметін ашық қарау ұйымдастырылды. 
  Бақылау саласына енгізілді: 
* балалардың коммуникативтік, танымдық, интеллектуалдық, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін дамыту, олардың физикалық дамуы, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыру, баланың интеллектуалдық, әлеуметтік және тұлғалық дамуы үшін инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану. 
* Әдістер мен әдістерді меңгеру
* Көрнекі материалдың дайындығы
* Көрнекі құралдарды жобалау эстетикасы
* Үлестірме материалдың дайындығы
* Материалды орналастырудың орындылығы
   Бақылау: меңгеруші Г.С.Мұқанова, әдіскерлер Г. Г. Болдырева, Н. А. Усенко келесі критерийлер бойынша сабақтарды қарау және талдау түрінде жүзеге асырылды:
- ойын ұйымдастырылған іс-әрекетке, сабаққа қойылатын гигиеналық талаптарды есепке алу;
- тапсырмалардың ойын әрекетінің, сабақтың мазмұнына сәйкестігі;
- балалардың жас, жеке және психологиялық ерекшеліктерін есепке алу;
- мотивтің немесе проблемалық жағдайдың болуы;
- таңдалған әдістер мен әдістердің ұтымдылығы;
- мұғалімнің балалармен қарым-қатынас стилі;
- үлгілік оқу бағдарламасына сәйкестігі.
  Музыкалық жетекшісі С. Р. Искаковамен сабақта "Фиджеттер" мектепалды тобының балалары диатоникалық қоңыраулармен танысып, оларда ойнауды үйренді. Барлық сабақтар ойын қызметіне қызығушылық танытты, балалар қысқа және ұзақ ритақты дыбыстарға жаттығулар жасады, ән айтты, би биледі.
  Педагог-психологтың Скрыль У.Б. сабағы ертегі түрінде өтті, сабақта "Смешарики" орта тобының балалары түсін бекітіп, құрттың көбелекке айналуы туралы білді. Барлық сабақ балалар үшін қызықты сюжетте өтті, балалар белсенді болды, не болып жатқанын қызығушылықпен бақылап, ойындарға белсенді қатысты, жауап берді. 
 Әр түрлі жастағы "Айгөлек" тобында тәрбиеші Б.К. Қожабаева балаларға білім беру ойындарымен келген Тазша балаға айналды. Ойын әрекетінің мазмұнында әртүрлі дағдылар мен құзыреттерді дамыту үшін әртүрлі ойындар таңдалды. 
  "Затейники" аға тобының тәрбиешілері В.И. Циммер, К. Г. Склярова балаларын "шеберлер"қаласына саяхатқа шақырды. Балалар шаштараз, дәрігер, сатушы және құрылысшы мамандықтарымен таныса алды. Топтың арнайы дайындалған аймақтарында балалар манекендерді кесуді, алғашқы көмек көрсетуді, дүкенде сатуды және үй салуды үйренді. 
  Әр түрлі жастағы "Айгөлек" тобында тәрбиеші Г.К. Жүнусова балалармен көкөністер мен жемістер туралы білімдерін бекітті. Ойын әрекетінің мазмұнында өткен тақырыпты бекіту үшін көптеген ойындар қолданылды. Мұғалім сабаққа қызықты көрнекі материал дайындады.
"Непоседа" мектепалды тобының тәрбиешілері О.В. Горошенко, Г. К. Бондарева балаларды сиқырлы елге шақырды, онда математика патшайымы балаларға әртүрлі тапсырмалар дайындады. Бұл сабақта тәрбиешілер В. Воскобовичтің ойындарын белсенді қолданды. 
 Әр түрлі жастағы "Балдәурен" тобындағы сабақта тәрбиеші Әскер Б.балаларды Математика еліне шақырды, балалар Тікелей, кері санауды, көршілерді сандарды бекітті, геометриялық фигураларды бекітті, заттар санына, заттардың қосындысын табуға тапсырмалар орындады, геометриялық фигуралар туралы білімдерін бекітті. Сабақта мұғалім балалардың қызығушылығын үнемі қолдайтын көптеген ойын материалдарын қолданды. 
  "Смешарики" орта тобындағы ойын қызметі саяхат ойыны түрінде өтті. Топ тәрбиешілері Усенко Н.А., Нахбауэр Е.В. балалардың жабайы және үй жануарлары туралы білімдерін нығайтты. Тәрбиешілер тақырыпты бекіту үшін түрлі көрнекі құралдар дайындады. Сондай-ақ, сабаққа "сөйлейтін қабырғамен"жұмыс кірді. 
Әр түрлі жастағы "Балдәурен" тобында тәрбиеші Г.Г. Болдырева ұлттық стильдегі барлық ойын әрекеттерін пайдалана отырып, математика негіздері бойынша ерекше сабақ ойластырып, өткізді. Сабақ қызықты мазмұнды болды, тапсырмалардың мазмұнын өзгерту арқылы балалардың қызығушылығы үнемі сақталды.
Қазақ тілі пәні бойынша ашық сабақты қазақ тілі мұғалімі У. Б. Скрыль "Затейники" аға тобында өткізді. Балалар гномдардың достарына саяхаты туралы ертегінің кейіпкерлері болды. Балалар мен гномдар әртүрлі көлік түрлерімен саяхаттап, "көлік"тақырыбында жаңа сөздерді бекітті. Тақырыпты бекіту үшін балалар қызығушылықпен қатысқан түрлі ойындар ұсынылды. 
 Логопед Зарудняя М.В. "Затейники" аға тобының балаларымен "әдемі сөйлеу елінде"ашық сабақ өткізді. Сабақта балалар сөйлем құруды, ана тілінің дыбыстарын дұрыс айтуды үйренді. Сабақта логопед әртүрлі ойын артикуляциялық әдістерін қолданды.
   Ойын және ұйымдастырылған іс-әрекеттің ашық көрсетілімдеріне талдау жасалды, келесі қорытындылар жасалды.
Тапсырмаларды орындау кезінде ойын әдістерін қолдануға жеткілікті көңіл бөлінеді. 
 Таңдалған әдістер балалардың жасына сәйкес келеді, балалардың назарын аударуға және шоғырландыруға ықпал етеді.
 Сабақтардың көпшілігі интеграцияланған түрде өткізіледі.

      Мұғалімдер ойын қызметі барысын келесі әдістерді қолдана отырып қадағалады:
* ауызша (әңгіме)
* көрнекі 
* проблемалық (балалардың проблемалық жағдайға енуі)
* коммуникативті (тыңдау қабілеті)
* жеке (импровизация)
Мұғалімдер сабаққа шығармашылықпен жақындады. Балалардың біліміне сүйене отырып, ауызша әдісті көп қолданды, қиын мәселелерді түсіндірді, оларды шебер түсіндірді. Балалар сабақта өздерін еркін ұстады, бір-біріне және мұғалімге мейірімді болды. Сабақтар қойылған мақсаттар мен міндеттерді ескере отырып, типтік оқу бағдарламасының талаптарын қолдана отырып , ойын арқылы өткізілді. Барлық сабақтар, ойын әрекеттері сабақ бөліктерінің логикалық дәйектілігі мен өзара байланысына негізделген. Қарқын оңтайлы таңдалды, материал эмоционалды түрде ұсынылды. Сабақты жоспарлау кезінде жас ерекшеліктері ескерілді, демонстрациялық және көрнекі материалдар көп ұсынылды, бұл балаларға жаңа материалды жақсы игеруге және өткен материалды бекітуге мүмкіндік берді. Сабақтың мазмұны қойылған міндеттерге сәйкес келді.
Іс-әрекет барысында барлық жастағы топтардың балаларында қиял мен визуалды зейін күшейіп, сөздік қоры байытылды. Балалар ересек адамның көрмесінде Имитациялық қимылдарды нақты орындауды үйренді, саусақтардың моторлық ептілігін дамытты, балалардың үйлесімді сөйлеуі дамыды.
Тәрбиешілер балалардың білім беру қызметін ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін жеткілікті дәрежеде меңгерген. Сабақтарда қолданылатын демонстрациялық және үлестірмелі материалдар эстетикалық және педагогикалық талаптарға сәйкес келеді. Көрнекі құралдардың алуан түрлілігі сабақтың тиімділігіне ықпал етті. Бақылау жүргізу барысында педагогтардың балаларды ұйымдастыру, олардың қызметін ынталандыру және сабақ бойы қызығушылық пен тәртіпті сақтау қабілетін атап өткім келеді. Балалар қойылған сұрақтарға дұрыс жауап берді, жасына байланысты әңгімені қолдады, қызығушылықпен қарады, өте белсенді болды, өздерін жайлы сезінді, ойынға қатысуға дайын болды. Балалардың іс-әрекетке деген қызығушылығы бүкіл уақыт бойы сақталды. Жалпы шаршауды жеңілдету үшін дене шынықтыру минуттары өткізілді, тәрбиешілер балалардың шаршауын азайтуға көмектесетін балалар іс-әрекетінің ауысуы мен ауысуын қолданды.
Сабақтағы барлық жастағы топтардағы балалардың белсенділігін атап өткім келеді: балалар басқалармен қарым-қатынас жасауға дайын, әңгімеде белсенді, эмоционалды және коммуникативті. Әңгіме барысында олар өздерін көрсетуге тырысады, бір-бірімен, ересектермен қарым-қатынас жасай алады, сұрақтар қояды, әсерлерімен бөліседі.

Жаңартылған күні: 28.02.2024 18:00
Құрылған күні: 28.02.2024 18:00

Текст