Астрахан аудан білім бөлімінің жанындағы ``Астрахан балалар бақшасы`` мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад «Алпамыс» села Астраханка при отделе образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Баланы балабақшаға бейімдеу" консультациясы

               Баланы тезірек бейімдеу үшін қандай ережелерді сақтау керек:

1. Баланың қатысуымен әрдайым тәрбиешілер мен балабақша туралы оң жауап беріңіз. Сізге бірдеңе ұнамаса да. Бала осы балабақшаға және осы топқа баруы керек, яғни оның оң көзқарасын қалыптастыру керек. Баланың қатысуымен біреуге айтыңыз, ол қазір қандай жақсы балабақшаға барады және Надежда Ивановна мен Мария Сергеевна қандай керемет жұмыс істейді.

2. Демалыс күндері күн тәртібін өзгертпеңіз. Сіз оны біраз уақыт ұйықтай аласыз, бірақ "ұйықтауға"жол берудің қажеті жоқ. Егер балаға "ұйықтау" қажет болса, бұл сіздің ұйқы режиміңіз дұрыс ұйымдастырылмағанын білдіреді, мүмкін ол кешке кешігіп қалуы мүмкін.

3. Жүйке жүйесін шамадан тыс жүктемеу үшін бейімделу кезеңінде баланы "жаман" әдеттерден (мысалы, емізік) ажыратпаңыз. Оның өмірінде қазір тым көп өзгерістер бар және ештеңеге қажетсіз шиеленіс бар.

4. Үйде тыныш, жанжалсыз жағдай жасауға тырысыңыз. Баланы жиі құшақтап, басын сипап, жылы сөздер айтыңыз. Оның жетістіктерін, мінез-құлқының жақсарғанын атап өтіңіз. Ұрысқаннан гөрі мақтаңыз. Ол қазір сіздің қолдауыңызға өте мұқтаж!

5. Қыңырлыққа төзімді болыңыз. Олар жүйке жүйесінің шамадан тыс жүктелуіне байланысты пайда болады. Балаңызды құшақтап, оны тыныштандыруға көмектесіңіз және назар аударуды қызықты нәрсеге ауыстырыңыз.

6. Өзіңізбен бірге балабақшаға кішкене ойыншық беріңіз (жұмсақ ойыншық жақсы). Балаларда ойыншықты ананың "орынбасары" ретінде қабылдау қалыптасады. Ол үйдің бір бөлігі болып табылатын үлпілдек нәрсені басқан кезде, ол өзін тыныш сезінеді.

7. Ертегіні немесе ойынды көмекке шақырыңыз. Сіз кішкентай аюдың балабақшаға алғаш рет қалай барғаны және оның бастапқыда қаншалықты ыңғайсыз және аздап қорқынышты болғаны, содан кейін балалармен және тәрбиешілермен қалай дос болғаны туралы ертегіңізді ойлап таба аласыз. Сіз бұл оқиғаны ойыншықтармен сахналай аласыз. Ертегіде де, ойында да ананың балаға оралуы маңызды. Ешбір жағдайда осы сәтке жеткенше әңгімелерді үзбеңіз. Шындығында, мақсат-баланың түсінуі: анасы міндетті түрде оған оралады.

8. Режимді жеңілдетіңіз. Егер сіз баланың қиын екенін көрсеңіз, ол одан да көңіл-күйге ие болды, режимді реттеңіз. Мысалы, сәрсенбіде немесе жұмада қосымша "демалыс күнін" жасаңыз. Мүмкіндігінше ертерек алыңыз, жақсырақ түстен кейін. Қайырлы таң ата-ана мен бала ажырасқанда қатты ренжіді.

Анамның да, баланың да күні тыныш өтуі үшін таңды қалай ұйымдастыруға болады? Негізгі ереже: тыныш ана-тыныш бала. Ол сіздің сенімсіздігіңізді "оқиды" және одан да ренжіді.

1. Үйде де, балабақшада да баламен мейірімді, сенімді сөйлесіңіз. Оянғанда, киінгенде және бақшада шешінгенде мейірімді табандылық танытыңыз. Тым қатты сөйлемеңіз, бірақ не істеп жатқаныңызды сенімді түрде айтыңыз. Кейде ояту және жинау кезінде жақсы көмекші-бұл баламен бірге балабақшаға баратын ойыншық. Қоянның "балабақшаға барғысы келетінін" көріп, нәресте оның жақсы көңіл-күйін алады.

2. Баланы ата-анасы немесе туысы алып кетсін, онымен ажырасу оңайырақ. Тәрбиешілер баланың ата-анасының бірімен салыстырмалы түрде тыныш ажырасатынын, ал екіншісін (көбінесе ананы) кеткеннен кейін де алаңдай отырып, өзінен босата алмайтынын бұрыннан байқаған. Бірақ эмоционалды байланысы күшті адам алсын!

3. Сіз келетіндігіңізді және қашан (серуендегеннен кейін, түскі астан кейін немесе ол ұйықтап, тамақтанғаннан кейін) белгілейтіндігіңізді ұмытпаңыз. Кішкентайға ананың қандай да бір оқиғадан кейін келетінін білу оны әр минут сайын күткеннен гөрі оңайырақ. Кідірмеңіз, уәделеріңізді орындаңыз! 4. Сізде қоштасу рәсімі болуы керек (мысалы, сүйісу, қол бұлғау, "Қош бол"деп айту). Осыдан кейін бірден кетіңіз: сенімді және бұрылмай. Сіз шешімсіздікпен неғұрлым ұзақ жүрсеңіз, нәресте соғұрлым көп уайымдайды.

Жиі ауыратын балалар. Егер бала балабақшаға барғаннан гөрі үйде болса, онда оған ұжымға қосылу қиын. 2-3 жастағы баланы топтың құрдастары жай ғана "ұмытады". Егде жастағы балалар ойыншықтар әкеліп, ойындар ұйымдастыра отырып, қызығушылықтары бойынша тұрақты достық қарым-қатынас жасайды. Көбінесе науқас бала оларға сәйкес келе алмайды. Ол "бөтен" болып қалады – қысқа уақытқа келетіндер. Әрине, ол өзін тым жайлы сезінбейді! Ұсыныс: мұндай балаларда әдетте жұмыс істемейтін туыстары болады. Ата-аналар неғұрлым көп жұмыс істесе және жұмысқа тезірек шығу керек болса, балалар соғұрлым аз және аз ауырады. Баланы үйде "күшейту үшін"ұстамаңыз. Көбінесе бұл шара көмектесіп қана қоймай, кедергі келтіреді. Өйткені, табиғи иммунитет "белсенді" ортада дамиды және сақталады. Егер сіздің балаңыз балабақшаны жиі жіберіп алса, бейресми қарым-қатынас орнатуға тырысыңыз. Оның тобындағы балаларды қонаққа шақырыңыз, балабақшадағы достарды кездестіруге болатын жерлерде серуендеңіз. Осылайша ол жалғыз болмайды және аурудан кейін өз тобына оралғанда абдырап қалады. Тамақтану, ұйықтау, серуендеу, іс-шаралар туралы бәрі ұлы және қорқынышты режимге жатады. Ал ата-аналар оны өзгерте алмайды, жеке көзқарас туралы қанша айтса да. Олар айтқандай, тәсіл: "менде жиырмадан астам бар". Егер сізге балабақша қажет болса, балаңызға бейімделуге көмектесіңіз. Тәрбиешілерден қолдау іздеңіз. Олар ата-аналардың жағдайды жақсартуға қызығушылық танытқанын жақсы көреді. Тамақпен, ұйқымен немесе режимнің басқа элементтерімен байланысты балабақшаға барғысы келмеуі, әдетте, еңсеруге болады. Баланың кейбір жағымсыз сәттерді қабылдауға көмектесетін оң ынталандырулары болуы өте маңызды. Мысалы, Достық, қызықты ойындар немесе сүйікті іс-шаралар. Оларды онымен бірге табыңыз және "режим" қиындықтарын жеңу әлдеқайда оңай болады! Қателіктер жіберуге болмайды кейде ата-аналар қателіктер жібереді, бұл баланың балабақшадан қорқуына әкеледі.

Сіз не істей алмайсыз?

1. Сіз балаға өз уайымыңызды көрсете алмайсыз. Сіз барлық сөздерді алып тастауыңыз керек: "кедей, сіз балабақшаға баруыңыз керек!", "Сіз балабақшада анасыз қалай жүресіз?"Мұны өзіңіз айтпаңыз және "мейірімділіктің" мұндай нәрестеге айтуына жол бермеңіз. Сондай-ақ, бала кезіндегі қыздарыңызбен қалай мазасыздану тақырыбын талқыламаңыз. Егер ол барлық сөз тіркестерін түсінбесе де, ол "балабақша", "тәрбиеші" кілт сөздерін бөліп көрсетіп, оларды сіздің мазасыз бет-әлпетіңізбен байланыстыра алады. Және ол өзіне сенімді бола алады: балабақша жаман және қауіпті.

2. Балабақшадан қорқуға болмайды. "Міне, сіз балабақшаға барасыз, олар сізге қалай мойынсұнбау керектігін көрсетеді!", "Сіз өзіңізді жақсы ұстамайсыз, мен оны балабақшаға беремін, олар сізді сол жерде тәрбиелесін!"Ата-аналар мұндай сөз тіркестерін" тәрбиелік " шара ретінде қолданады: сіз қорқасыз, ол жақсы бағынады. Мұндай ата-аналар туралы: "олар не істеп жатқанын білмейді"деп айтуға болады. Ия, мүмкін, бұл жағдайда бала мойынсұнды. Бірақ оған зиян ұзақ мерзімді! Енді бала қатты біледі: балабақша-оны ұрып-соғатын, жазалайтын немесе ұратын қауіпті орын. Ол сонда барғысы келе ме?

3. Балабақша мен тәрбиешілерді баланың алдында сынай алмайсыз. Сізге балабақша мен тәрбиешілер ұнамауы мүмкін, бірақ қандай да бір себептермен басқасын таңдай алмайсыз. Ал, бар нәрсеге төзуге тура келеді. Бала кезінде сіздің наразылығыңызды талқылау қате болар еді. Әйтпесе, сіздің көзқарасыңыз оған беріледі және ол балабақшадағы атмосфераны достық емес деп қабылдайды. Бала кезіндегі бау-бақша мәселелерін аз талқылауға тырысыңыз, бұл оның бағытын бұзуы мүмкін.

4. Егер сіз мұны ойламасаңыз, баланы "ерте алып кетесіз" деп алдауға болмайды. Анам сізге деген сенімін жоғалтқаннан гөрі жақын арада келмейтінін жақсы білсін. Сонымен, балабақшаға барғысы келмейтін себептер балада онша көп емес. Бірақ барлығы дерлік уақытша қиындықтарды жеңе алады. Бірақ мен ең маңызды, құпия жолмен бөлісемін. Балаңызға балабақша ойнауды ұсыныңыз. Сіздің тарапыңыздан-ең аз белсенділік. Ойыншықтарды әкеліп, өзіңізді дайындаңыз: енді қызық басталады! Бала өз ойынында сұрақтарға жауап бере отырып, сізге ешқашан айтпайтын нәрсені көрсетеді. Сондай-ақ, тәрбиешілер әрқашан үнсіз қалады. Қарап отырып, сіз мұғалімнің тамақтану кезінде балаларға айқайлап жатқанын біле аласыз. Бұл ұлдардың бірі үнемі басқаларды ренжітеді. Мен дос болғым келетін қыз бар, ол жұмыс істемейді. Ол басқа баланы итеріп қорқып, өзін кінәлі сезінеді. Жалпы, барлық құпия айқын болады. Осы ойындардың бірнешеуі - және сурет сізге түсінікті болады. Бұл сәттіліктің жартысы! Баланың балабақшада ыңғайлы болуы үшін ата-аналардың қолынан көп нәрсе келеді. Содан кейін оған барғысы келмейтін мәселелерді болдырмауға болады. Басқаша айтқанда - "ауруды" емдеуден гөрі алдын-алу оңай!

Жаңартылған күні: 03.11.2023 10:43
Құрылған күні: 02.11.2023 11:51

Текст