Текст
Мақсаты: Педагогикалық үдеріске тұтас, дәйекті және перспективалық сипат бере отырып, мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалық шақ кезеңдерінде біртұтас даму желісін жүзеге асыру. Денсаулықты сақтау және нығайту, жан-жақты дене және психикалық дамуы, баланың жеке тұлға ретінде дамуы.
Оқу жылының басында No1 ЖОББМ және No2 мектептің тәрбие ісі жөніндегі орынбасарларымен дөңгелек үстел ұйымдастырылды. «Мектеп жолында» жобасының жұмыс жоспары мен одан әрі жүзеге асырылуы талқыланды. Мектеп директорларымен бірлескен іс-шаралар туралы меморандумға қол қойылды.
Бірлескен жұмыс жоспарына сәйкес келесі іс-шаралар ұйымдастырылды:
«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімінің Астраханка ауылының №1 жалпы білім беретін мектебі» КММ-ге экскурсия ұйымдастырылды.
No1, No2 жалпы білім беретін мектептерге ерекше қажеттіліктері бар балаларды қабылдау мәселесі бойынша психолог, әлеуметтік педагог, бастауыш сынып мұғалімдерін тарта отырып, психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің отырысы.
Мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке дайындау кезінде интеллект, зейін процестері, ауызша және логикалық есте сақтау, кеңістіктік және логикалық ойлау операциялары, сандарды құрау және бейнелеу фигураларды қосу, қолдың ұсақ моторикасын, көз-қол координациясын, қолдың және балалардың саусақтарының дәл қимылдарын дамытатын Воскобович әдісін қолданамыз.