Астрахан аудан білім бөлімінің жанындағы ``Астрахан балалар бақшасы`` мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад «Алпамыс» села Астраханка при отделе образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп жасына дейінгі балалармен карантинде уақыт өткізу қаншалықты пайдалы.

Мектеп жасына дейінгі балалармен карантинде уақыт өткізу қаншалықты пайдалы.
Карантин жағдайында балалар балабақшаға бармайды. Ата-аналар балаларды қалай қызықтыруға және қызықтыруға, баланың қызықты болуына және дамуды жалғастыруға, бірлескен іс-әрекетті қалай ұйымдастыруға және уақытты пайдалы өткізуге қатысты сұрақтар қояды.
Осыған байланысты мен ата-аналарға бірнеше кеңестер ұсынамын.
Күн тәртібін сақтау қажет. Күн режимі балабақшадағы күн режимінен ерекше ерекшеленбегені жөн. Карантиннен кейін бала қайтадан бақшаға барады және бұл бейімделу проблемаларын болдырмайды. Сіз баланы жұмысқа да, шығармашылық іс-әрекетке де, әрине ойындарға да тарта аласыз, өйткені мектеп жасына дейінгі балаларда ойын жетекші қызмет болып табылады. Осы немесе басқа әрекетті ұсына отырып, біз баланың жасы мен мүмкіндіктерін ескеруді ұмытпаймыз. Ыдыс жуған кезде" кішкентай көмекші " шанышқылар мен қасықтарды қуанышпен таратады. Пәтерді тазалау кезінде шаң сүртіледі немесе заттарды, ойыншықтарды орнына қояды. Бала неғұрлым жас болса, ол ата-аналарға әр түрлі үй шаруасында көмектесуді ұнатады. Үлкен мектеп жасына дейінгі баланы қызықтыру, тазалаудың не үшін қажет екенін, оның көмегі не үшін қажет екенін түсіндіру маңызды. Мұндай жағдайда балаға бәрі қызықты, ол дамиды, еңбекқорлықты үйренеді, бұл өте маңызды.
Ойындардың көмегімен біз психикалық процестерді дамытамыз: Жадты жақсарту үшін сүйікті ертегілерді қолдануға болады. Мысалы, ересек адам ертегіні айта бастайды, содан кейін бала жалғастырады. Оқу есту қабілетін, есте сақтау көлемін, қиялын дамытады. Мотор жадын дамыта отырып, біз балаға сиырдың қалай жүретінін, мысықтың күнде қалай жатқанын, трамвай рельстерімен қалай жүгіретінін және т.б. көрсетуді ұсынамыз. Бала карточкаларға 2 минут бойы қарайды, содан кейін карточкаларды араластырамыз және баладан оларды сол тәртіппен бөлуді сұраймыз, карточкалардың орнына ойыншықтарды қолдануға болады, осылайша біз назар аударамыз. Ересек адам сөзді бірінші буынды айта бастайды, ал" жас ойшыл " – оны аяқтайды, бұл ойлау үшін жаттығудың бір түрі. Қиял үшін біз пантомимада ойнаймыз (сөздерді қолданбай кез - келген әрекетті көрсетеміз). Біз баладан бүгінгі көңіл-күйі қандай, қайғылы немесе керісінше Көңілді, мүмкін басқа біреу бар ма? Оның көңіл-күйін кез-келген тәсілмен қағазға түсіруін сұраймыз. Біз суреттермен немесе аязды өрнектермен суреттерді қарастырамыз, олар не сияқты екенін айтамыз. Біз сиқырлы сөмкені жасаймыз, оған кішкентай ойыншықтар, түрлі мөлшердегі түймелер, кәмпиттер, қалам, өшіргіш және т.б. біз балаға сөмкеге қарамай, жанаспай, оның не екенін анықтауды ұсынамыз. Біз түстерді ойнаймыз, 1 минутта біз белгілі бір түсті 5 затты (көк, қызыл, сары, қоңыр, қара, жасыл және т.б.) атаймыз, заттарды қайталауға рұқсат етілмейді. Ойындарда конструкторды, құмды пайдалану ұсақ моториканың дамуына оң әсер етеді.
Шығармашылық іс - әрекет туралы ұмытпаңыз, мектеп жасына дейінгі балалар модельдеуді, қосымшалар жасауды, сурет салуды ұнатады-мұның бәрі сіздің балаңызға өз жоспарларын жүзеге асыруға және шығармашылық қабілеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Логикалық ойлауды, есте сақтауды, зейінді дамытуға ықпал ететін көптеген қызықты үстел ойындары бар, оны бүкіл отбасы ойнай алады, сіздің балаңыз қуанады. Мультфильмдерді бірге көруге уақыт бөлеміз, сюжетті талқылаймыз.
Балалар ғылыми-зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытады, егер мұндай мүмкіндік болса, сіз баламен бірге гүлдердің өсуін немесе көкөністер мен жемістердің қалай пісетінін байқай аласыз.
Сіз баланы қысқа уақытқа ойын-сауықсыз қалдыра аласыз, оған ойнауға, өзіне сабақ бере аласыз. Балаларға туыстарымен және достарымен байланыста болу маңызды, біз балаға олармен бейне қоңырау арқылы сөйлесуді ұсынамыз.
Ата-аналар әрдайым балаларға тиісті уақыт бөле бермейді. Карантинді пайдаланып, сіз осы уақытты пайдалы өткізе аласыз. Өйткені, баланың толыққанды дамуы үшін қарым-қатынас, сіздің назарыңыз бен сүйіспеншілігіңіз қажет.
Алпамыс " балабақшасының Педагог-психологы»
Ө.

Жаңартылған күні: 12.08.2020 09:13
Құрылған күні: 12.08.2020 09:13

Текст