Астрахан аудан білім бөлімінің жанындағы ``Астрахан балалар бақшасы`` мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Государственное коммунальное казенное предприятие «Детский сад «Алпамыс» села Астраханка при отделе образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Баланы ата-анасын тыңдауға және естуге қалай үйрету керек

Бұл қаншалықты жиі болады? Сіз балаңыздан бірдеңе сұрадыңыз, ал жауап ретінде мүлдем Елемеу немесе қысқаша "жоқ", "болмайды". Біз кішкентаймен толық қарым-қатынасты қалаймыз, бірақ ол шықпаған кезде бұл тітіркену, тітіркену, реніш және түсінбеушілік сезімін тудырады. Осы тақырыптағы әдебиеттерді оқи отырып, мен Ф.Фабер, Э. Мазалиштің "балалар тыңдауы үшін қалай сөйлесу керек және балалардың не айтатынын қалай тыңдау керек"кітабын таптым. Дәл осы кітаптан мен негізгі ойды алдым. Бұл мақалада Мен осылай шығудың кейбір себептерін атап өткім келеді және сіз бен бала арасындағы жылы қарым-қатынасты сақтауға көмектесетін бірнеше амалдарды көрсеткім келеді. Балалар үшін олардың сезімдерін қабылдау маңызды. Көбінесе олар айыптауды, айыптауларды, Қоқан-лоққыларды, бұйрықтарды, нотацияларды, салыстыруларды және сарказмды үнемі естігенде тыңдауды және бағынуды тоқтатады. Олар өздерін жауып, қорғаныс позициясын қабылдайды. Баланың ішкі әлемі бар және сіздің сөздеріңіз оны қатты ренжітуі мүмкін, бірақ ол оны сыртынан көрсетпейді. Бұл оған қалағанының бәрін жасауға рұқсат беру керек дегенді білдірмейді, бірақ сіз оған балама ұсына аласыз. Сонымен, қалай болу керек? Нәтижеге жету үшін алдымен өзіңізге назар аударыңыз. Баланың сізге қарап тұрғанына көз жеткізіңіз. Сыпайы, сабырлы дауыспен сөйлеңіз. Өз ойыңызды қысқаша, жұмсақ және дәл айтуға тырысыңыз. Мен балаға сіз сұраған нәрсені өз бетімен жасағысы келетін бірнеше тәсілдерді келтіремін. 
1. Жағдайды сипаттаңыз көргеніңізді сипаттаңыз немесе мәселені сипаттаңыз. Адамдар сізді дұрыс емес деп айтқан кезде қажет нәрсені жасау қиын. Оның орнына: "сіз тағы да ойыншықтарды алып тастаған жоқсыз! Сіз бұл туралы қанша айта аласыз!"Біз:" Аня, мен ойыншықтардың еденге шашырап кеткенін көремін және олар туралы көтерілу және құлау оңай " дейміз, біреу оны жай ғана сипаттаған кезде мәселеге назар аудару оңайырақ. Яғни, мәселені сипаттаңыз және балаларға не істеу керектігін түсінуге мүмкіндік беріңіз. 
2. Оның орнына ақпарат беріңіз: "кім сүт ішіп, оны алып тастамады "біз:" балалар, сүт тоңазытқышқа қойылмаса қышқыл болады " балаға ақпарат берілгенде, олар әдетте не істеу керектігін өздері түсіне алады. 
3. Орнына бір сөзбен айтыңыз: қанша мүмкін!! Мен сенің тістеріңді тазалауды 5 рет сұрадым! Ал сіз тек ойыншықтарыңызды ойнайсыз! Сіз менің өтінішімді орындаймын деп уәде бердіңіз, бірақ мен бұл бағытта кем дегенде бір нәрсе жасалғанын көрмеймін. Біз: "Тістер!"Балалар дәрістер мен ұзақ түсініктемелер тыңдағанды ұнатпайды. Еске салғыш неғұрлым қысқа болса, соғұрлым жақсы.
 4. Өз сезімдеріңіз туралы сөйлесіңіз балаларға олардың мінезі немесе жеке басы туралы ескертулер жасамаңыз: тоқтатыңыз! Мен сені өзіммен бірге алып кетуім керек деген нені білдіреді?! Сіз тәрбиесіз бала сияқты! Біз: "маған не істеу керек екенін айтқым келмейді, мен естігім келеді:" әке, мен дайынмын. Мені өзіңізбен бірге алыңыз". Тітіркенуді немесе ашулануды білдіретін адаммен қарым-қатынас жасауға болады, егер олар сізге бағытталмаса. 
5. 1 ойнаңыз.Оның орнына: "тезірек жүріңіз, қанша қазуға болады!"Біз:" кім есікке тезірек жетеді!" 2. Оның орнына: "енді тістеріңізді тазалаңыз!"Біз:" Назар Аударыңыз! Ғарыш кемесінің есіктері 9, 8, 7 доллардан кейін жабылады! 3. Оның орнына: "телефонмен сөйлесуге кедергі жасамаңыз". Біз: "аздап шыдаңыз, сізді тосын сый күтіп тұр"дейміз. 4. Оның орнына: "қазір көңіл-күйді тоқтатыңыз!"Біз:" Қараңыз! Бұл кім? Қыңырлық! (сіз кез-келген кейіпкерді ойлай аласыз) сондықтан оны тезірек шығарайық, әйтпесе ол біздің көңіл-күйімізді бұзады!" 5. Оның орнына: "неге мені естімейсің? Қанша рет қайталау керек?"Біз:" Бүркіт Қарлығашты шақырады, қабылдау! Байланысты тексеру, мені қалай еститініңізді хабарлаңыз! Мен маңызды ақпаратты беремін". 
6. Оның орнына: "үшінші күні бір лас курткамен жүре алмайсың, екіншісін киіңіз!"Біз:"сіздің сүйікті курткаңыз жууға кетіп, сізге сәлем беріп, әпкесін жіберді" дейміз. 
7.Оның орнына: "Мен қазір саған белбеу беремін!"Біз:"балалар өздерін жақсы ұстамаса, анам баба ягаға айналады" дейміз. 
8. Оның орнына: "Мен сенен қалай шаршадым!"Біз:" менің ашуым қазірдің өзінде апельсин ""енді қауынмен", " қазір үлкен қарбыз! "Бәрі, қазір ол жарылып кетеді, сақ болыңыз!» 
9. Оның орнына: "қазір ұйықтаңыз!"Біз:" керісінше, бесікке көтеріліңіз, түнде тиін (немесе басқа кейіпкер) секіріп, сізге печенье әкеледі " дейміз (түнде біз оны төсекке қоямыз). 
10. Оның орнына: "мультфильмдерді тез өшіріңіз!"Біз: "теледидар демалуға уақыт келді"дейміз. 
11. Оның орнына: "жылауды доғар!"Біз:" Ой, енді сенің көз жасыңнан үлкен шалшық болады, біз оған қалай батпасақ та!" 
12. Оның орнына: "слайдтан тез түс, Сен құлайсың!"Біз:" бізде каскадер кім? Слайдқа кіру тек дулыға және сақтандырумен!"Қорытындылай келе, әрине, әрқашан өзіңізді ұстай алмайсыз! Өзіңізді кінәламаңыз, сіз тірі адамсыз. Сіз шынымен ашуланған кезде, балаңызға өз сезімдеріңізді түсіндіріңіз: мен ашуланамын, өйткені біз кездесуге кешігіп қалуымыз мүмкін, ал сіз ашуланасыз". Біз айқайламаймыз, атап айтқанда түсіндіреміз. Бала сіздің адалдығыңызды бағалайды.

Жаңартылған күні: 16.11.2023 08:39
Құрылған күні: 09.11.2023 16:27

Текст